niedziela, 25 kwietnia 2010

Metamorfoza Pacyf i informacja.

Witajcie czytelnicy ( o ile takich mamy ;D ) , tu NallyCullen.
Na początku przepraszam, że nie robiłam metamorfoz i nie pisałam, ale niestety miałam problemy techniczne z blogiem, a dokładniej nie chciały mi się notki publikować ;<.

Włosom dałam karmelowy odcień, a makijaż zrobiłam lekki, oczy w odcieniach brązu. Dodałam kokardkę. :)

Strój.


Miałam ogromny problem ze znalezieniem butów. Co prawda te nie bardzo tu pasują, no ale jakieś musiały być ;D

Metamorfoza dobiegła końca.

Paa ! ;*

poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Nasz e-mail.

Hej. Postanowiłyśmy założyć e-mail. Mój i NallyCullen. (; Będzie on służył do pomocy i zgłaszania się do metamorfozy. Więc nie piszcie ani w mojej ani księdze Natalii [ NallyCullen. ] ,że chcecie metamorfozę tylko na nasz e-mail. Na każdą wiadomość odpiszemy i postaramy się wam pomóc. :)
W razie jakichś pytań dotyczących naszego e-maila piszcie w komentarzach.


E-mail : stylistkipomoc@wp.pl

Ps. Podoba wam się pomysł z e-mailem ? ;>

sobota, 17 kwietnia 2010

Nie które hot buys. Czy są warte tej ceny?

Napisze o niektórych hot buy'sach , czy są warte takiej ceny. W komentarzach możecie pisać czy się ze mną zgadacie czy nie.


Hot Buy 01.


Czarne , z ćwierkami. Mi się podobają , aż tak bardzo ,że sama je kupiłam. (; 7 sd to chyba odpowiednia cena. Za takie buty nie za drogo i też nie za tanio. Moim zdaniem są warte tej ceny.



Hot Buy 02.



Szaro-czarno-różowa sukienka. Nie za bardzo mi sie podoba. 10 sd to chyba odpowiednia cena. Gdyby była za 9 , była by za tania jak na taki model itp.


Hot Buy 03.


Podobają mi się kolory. Ale nie kupiła bym jej , bo nie mam ciuchów do niej pasujących. I w sumie nie jest aż taka ładna ,żebym ją kupiła. 9 sd.. za tyle bym jej nie kupiło ;p. może za 6-8.




Hot Buy 04.


W życiu ich bym nie kupiła. Są okropne. I te różowe kwiaty.. + 7 sd za nie. Moim zdaniem nie sa warte nawet 5 sd.



Hot Buy 05.




Nic specjalnego. Troche dziwny krój tej bluzki. Różowe lwy czy co to tam jest ? 10 sd to za dużo jak na tą bluzke. Jest warta ok. 7-8 sd.

Swoje opinie piszcie w komentarzach. (;




Metamorfoza Mystic12.

Makijaż.

Twarz lalki , jest trochę dziwna. Makijaż troche niedokładny , nie podobaja mi sie te pieprzyki. Włosy są ok. Naszyjnik nie za bardzo pasuje. A twarz nie przypadła mi specjalnie do gustu.



Makijaż nie jest zbyt pokazowy z powodu braku kosmetyków. Więc użyłam tylko tuszu do rzęs i fioletowego cieniu. Dodatki ~ złoty naszyjnik i biały kwiat we włosach.


Ciuchy.


W stroju praktycznie nic do siebie nie pasuje. Spodnie są zbyt żarówiaste , buty i rękawiczki psują cały efekt stroju. Jedynie co ładnie wygląda to połączenie czarnej bluzki z biała kamizelką.


















Z twojej szafy prawie nic nie jest dobrane i nic do siebie nie pasuje. Więc taki strój chyba najlepiej wygląda. Sukienka dkny , ciemne rajstopy i czarne buty. Dodatek ~ bransoletka.

















Mam nadzieje , że spodoba ci się metamorfoza. Przypominam też , że można zgłaszać się do metamorfoz jak i do ocen kont w mojej księdze gości lub księdze gości NallyCullen. i pod jakąś notką. Bye. :*

czwartek, 8 kwietnia 2010

Kupię Hot Buys.

Jeśli ktoś ma do sprzedania jakie kolwiek HB chętnie kupie. Jeśli posiadasz taką rzecz napisz w komentarzu , zobaczę i jeśli mi się spodoba to kupię. ; >

Metmorfoza Sasha12471.

Znalazła się kolejna ochotniczka do metamorfozy (;

Makijaż.


Odrazu powiem ,że nie podobają mi sie usta , sa takie dziwne i te różowe pasemka , to lekka przesada. Oczy są ok , a te sztuczne rzęsy mogą być. =d


















Usunęłam sztuczne rzęsy , włosy zmieniłam na krótsze i dodałam te kolczyki. Nie mogłam zrobić żadnego ładnego makijażu z powodu braku kosmetyków..


















Ciuchy.

Taki troche dziwny , nie przypadł mi do gustu. Nie potrzebnie ubrałaś ją w te buty i szalik. Szalik nie pasuje.. a buty brzydko wyglądają. I troche się to wszystko ze sobą zlewa.


















Nie mogłam dodać jakich kolwiek bransoletek i torebek , bo nie miałaś żadnych ,które by pasowały do tego stroju. Połączyłam żółty i zielony co moim zdaniem dało dobry efekt.

niedziela, 4 kwietnia 2010

sobota, 3 kwietnia 2010

Metamorfoza Ruka_34.

Mamy pierwszą ochotniczkę do metamorfozy. ;D Więc do dzieła.

Makijaż.


PRZED.
Trochę mrocznie. ;x Zawsze ten naszyjnik kojarzy mi się z obrożą dla psa ale to szczegół xd. Makijażowi raczej dużo czasu nie poświęciłaś ( kredka do oczu i tusz do rzęs ) a te serduszka trochę tandetnie wyglądają obok oczu.















PO.

Bardziej efektownego makijażu nie mogłam zrobić z powodu kosmetyków. Więc użyłam niebieskiego cieniu do powiek , kredki do oczu i tuszu do rzęs. Usunęłam ta obroże dla psa ( XD ) , kolor włosów zmieniłam na rudy i dodałam czarną wstążkę.













Ciuchy.

PRZED.
Od razu powiem ,że niepotrzebne są tu te bąbelki i to zwierzę. Wygląda to troc
hę dziwnie. Wszystkie ciuchy dobrze wyglądają , może oprócz tych butów.

















PO.

Nie dodawałam tu żadnych dodatków bo bez nich ten strój wygląda lepiej. Czarne spodnie w panterkę , czerwona bluzka z napisem I <3 PUNK i moje jakże ulubione buty. ;d

piątek, 2 kwietnia 2010

Pierwsza notka !

heeey. ten blog będzie prowadzony przez BlackSheep. i NallyCullen , będziemy
pisały notki prawie codziennie na zmiane. m.in będą one o modzie na
stardoll , nowościach itp. czasami też mogą pojawić się jakieś
konkursy.robimy też metamorfozy , aby się do niej zgłosić wystarczy napisać pod
notką wtedy ja albo Nally ją w ciągu ok. 2 dni zrobimy. zapraszamy też do
komentowania i dodawania się do obserwatorów. co 15 osoba obserwująca
bloga dostanie prezent wybrany przez nas. o prezent prosze zgłaszać się
w księdze gości mojej lub NallyCullen.